比较期间是什么意思(期间其间区别)

花瓣特点:重瓣花有圆状、椭圆状、细条状等;单瓣花花瓣宽平,通常都是宽卵形、卵形、倒卵形的。

结实能力:重瓣花朵的雄雌蕊或者是雌蕊会退化,结实能力差;单瓣花可授粉,能正常结实,可通过种子繁殖。

生长速度:重瓣花生长速度会比单瓣花更快,不过重瓣花花期比较短。

一、重瓣和单瓣的区别

花瓣特点:重瓣花和单瓣花的形态不一样,花瓣特点不同。重瓣花有圆状的、卵圆状的、细条状的等等,整体来看观赏价值非常高,要远远高于单瓣花。单瓣花的花瓣是宽且平的,通常都是呈现宽卵形、卵形或者倒卵形的,从花瓣特点上看有明显的不同。

结实能力:重瓣花和单瓣花的结实能力也是完全不同的,重瓣花朵的雄雌蕊或者是雌蕊都会退化,这样就会降低它的结实能力,很难结种子。单瓣花雌蕊和雄蕊都正常,可以授粉繁殖,能正常生长结种子,且可通过种子繁殖,出苗成活率是比较高的。

生长速度:重瓣花和单瓣花的生长速度不同。通常重瓣花种子的发芽速度早,长势较为旺盛,一般都要比单瓣花生长速度更快一些,不过重瓣花的花期会比较短。

二、常见的重瓣和单瓣花

重瓣花:生活中常见的重瓣花有重瓣凤仙花、重瓣月季、重瓣虞美人、重瓣玫瑰花、重瓣菊花等等,开花期间观赏价值是比较高的。

单瓣花:单瓣花在生活中比较多见,例如百合、君子兰、桃花、牡丹、海棠、兰花、白兰花、杜鹃、油菜花、丁香、水仙等等。